Lectoure T2
74 Rue Alsace Lorraine, 32700 לקטור, צרפת
במקום האירוח Lectoure T2 יש אינטרנט אלחוטי בחינם, והוא נמצא בלקטור, במרחק של 34 ק''מ ממרכז התערוכות אז'ן, 38 ק''מ מווליבי סאות'-ווסט ו-36 ק''מ מסטאד ארמנדי. הדירה ממוקמת במרחק של 38 ק''מ מפלנסלב גולף ו-42 ק''מ מאוש - אמבט גולף. הדירה כוללת מטבח מאובזר במלואו עם מקרר ותנור ואמבטיה או מקלחת. מספר חדרי השינה: 1. מספר חדרי הרחצה: 1. בדירה תוכלו למצוא מגבות ומצעים. מקום האירוח Lectoure T2 שוכן במרחק של 16 ק''מ מפלרנס גולף ו-37 ק''מ מאספלה גולף. מקום האירוח נמצא 75 ק''מ מנמל התעופה טולוז-בלניאק.
המתקנים הפופולריים ביותר
דירוג ממוצע מ-1 עד 10
1 חוות דעת
סיכום המחיר
312 ₪ /לילה אחד** מחירים משוערים לשהייה של לילה אחד
בדקו זמינות
כדי לדעת מה יש בחדר, תוכלו להיכנס לרשימת החדרים הזמינים וללחוץ על שם החדר כדי לקבל תיאור מפורט.
כללי הבית
מקום האירוח Lectoure T2 מקבל בקשות מיוחדות - הוסיפו אותן בשלב הבא!
חוות דעת של אורחים
"Ce fut un séjour très agréable.L'appartement était confortable, propre, idéalement situé, et calme la nuit. Toutes les attractions sont facilement accessibles à pied. L'hôte était très sympathique et serviable. Super!"
"Emplacement près du centre ville donc pas besoin de se déplacer en voiture !! À part la télé qui fonctionnait quand il voulait 🤭"
Dominique Grande chambre appartement Clara
"Logement agréable, très proche de la mer et communication très agréable avec le propriétaire, super"
Coussit Dalhias
"Nous avons aimé le confort de la literie et l'emplacement au calme. La cuisine spacieuse et le dortoir enfant sont parfait!"
"Maison très agréable, bien équipée, très propre et au calme . Idealement placée pour rayonner dans les environs"
"J'ai trouvé le logement particulièrement agréable. Il porte bien son nom. J'ai même hésité à rester une nuit de plus ce qui m'aurait évité la confrontation avec la tempête sur mon vélo."
Olivier Le Zen studio rénové
"The apartment is spacious and very recently tastefully renovated so everything is brand new with separate living, bedroom and bathroom areas. The kitchen is well-equipped. This top floor apartment is accessible from a lift. The apartment is right on Jean D’arc plaza which is the central location for Orlean shopping and restaurants."